Manhetn poradna • Zobrazit téma - Critical Mass + gameplay (85%)

Critical Mass + gameplay (85%)

Novinky z indie herní scény

Moderátor: SGvagon

Critical Mass + gameplay (85%)

Příspěvekod SGvagon » stř 04. lis 2015 17:12:20


Určitě každý z vás již držel v ruce Rubikovou kostku, která je pro drtivou většinu celkem nezajímavá a nudná. Proto se autoři hry z Manic Game Studios rozhodli klasickou Rubikovou kostku trochu obohatit. Jak? Vše popíšu v další části recenze.

Předem upozorňuji, že se dá tato hra koupit pouze na službě steam, impulse nebo také na oficiálních stránkách hry, takže na kamenný prodej ve stylové krabičce můžeme předem zapomenout.

Tato hra je tedy jak jsem zmínil podobná Rubikové kostce, ale díky tajné a osvědčené ingredienci alá teris se autorům povedlo něco nevídaného. Spojením Logiky Rubikové kostky s tetrisem se přelévá úplně do jiné sféry obtížnosti. Na začátku hry se vám do rukou dostane různobarevný (plný) obrazec a vaším úkolem je se ho v co nejkratší době zbavit.

Ničení probíhá jedním z tetrisových způsobů, seskládej 4 stejné kostičky stejné barvy a tím je zničíš. Jakmile zničíte celý obrazec postupujete do další úrovně. Že je to přece jenom příliš jednoduché? Autoři snad mysleli v této hře úplně na vše, aby z Vás vyburcovali co nejvíce adrenalinu jak se sluší a patří. V této hře jste omezeni limitem, do kterého musíte obrazec zničit, ale tím způsobem, že se obraz hry stále přibližuje. Takže ke konci limitu se v obrazci budete stále hůře orientovat.

A to je v podstatě první a poslední cíl hry. Jedná se o Indie titul, takže nesmí samozřejmě chybět online score, abyste mohli vaše score porovnat s ostatními :) . Co se týče nastavení grafiky, tak je na poměry Indie dostačující. Zaujme především nastavení vysokého Full HD rozlišení, particle systém, úroveň detailů apod. . Co omrzí je absence antialiasingu, naštěstí se dá vykompenzovat zapnutím bloomu, který ostré hrany také zakryje.

Ještě jsem nezmínil mody hry, které se zde nachází. Nalezneme zde klasický Classic mode, ve kterém postupujete úrovněmi co nejdále. Dále Survival mode, kde nepostupujete dále, ale snažíte udržet co nejdéle s jedním obrazcem. Určitě každého nenáročného hráče potěší Mód meditation, ve kterém nejste ničím omezeni (ani časovým limitem), skládáte si kostičky jak se Vám zlíbí :) . A nakonec je zde Rush mode, který přitáhne všechny hardcore hráče a zaryté pařany, co si od hry představují těžkou obtížnost. Jedná se o velmi ztížený Classic mode.


A jak zní konečné shrnutí? Grafický kabátek hry je na poměry Indie zcela dostačující a optimalizace zaručí, že tuto hříčku rozjedete takřka na každém stroji. K hudebnímu doprovodu a zvukovým efektům nemám žádných výtek. Nádherně do hry padnou svým elektro stylem. Na ovládání si musí člověk chvíli zvykat, ale dá se dokonce přenastavit jak potřebujete. Konečné hodnocení je tedy vysoké 85%.

Hra je stále ke koupení na Steamu:
Jsem zakladatelem tohoto projektu a zastávám veškeré funkce, od redaktora, grafika, po programátora webu. Zabývám se převážně IT oborem (hobby) a snažím se pomoci všem uživatelům, kteří jsou v tísni. Jsem proto hodně aktivní např. na poradně zive.cz .
Uživatelský avatar
SGvagon
Administrátor
 
Příspěvky: 270
Registrován: úte 24. úno 2015 16:51:46

Zpět na Indie Manhetn

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Spřátelené weby:

Nutgon  
TOPlist